آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : هاشم

چگونه مورد توجه مردان باشیم ؟ واضح است که تمام انسانها مهربانی و محبت را دوست دارند و مردها هم از این دسته مستثنی نیستند. شاید فکر کنید یک مرد با ظاهر خشن و زبانی که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید، دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند.

اشتباه نکنید. تمام مردان نیازمند جنبه مهربانانه زنان زندگی خود هستند. پس مهربان باشید و محبت کنید.

چگونه مورد توجه مردان باشیم

امروزه برخی از دختران به ‌دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود از جمله مهربان ‌بودن را کم‌رنگ کرده‌اند، درصورتی‌ که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت از طرف دختر مورد علاقه اش را می‌خواهد. اما متأسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می‌خواهند که قدرت و استقلال خود را به رخ فرد مقابل بکشند.

چگونه مورد توجه مردان باشیم ؟ مهربانی هزینه ای ندارد و شما می توانید با محبت کردن به مرد مورد علاقتان او را به سمت خود بکشانید و برای همیشه قلب مرد را از آنِ خود کنید. مهر و محبت یكی از كلیدهایی است كه می تواند هر در بسته ای را باز كند.

چگونه مردی را جذب خود کنیم ؟ احتمالا در اطرافتان دخترانی را دیده اید که بیش‌تر از سایرین مردان را جذب می‌کنند و شما به آنها غبطه خورده اید که چه تکنیک هایی را به کار برده اند که توانسته اند مردی را مجذوب خود کنند.

شاید بگویید مردان جذب زیبایی آنها شده اند، خب زیبایی بدون شک مهم است، اما همه‌ چیز نیست. دختری که خیلی خوش سیما نیست هم می‌تواند مردی را جذب خود کند.

راز جذب مردان زیبا بودن نیست، قطعا مستلزم موارد بیش‌تری است.

چگونه مردی را جذب خود کنیم

چگونه یک مرد را جذب خود کنیم ؟ یکی از ویژگی‌هایی که در شما یک مرد را جذب خود می کند و او را در ازدواج مصمم تر می کند این است که فردی شکاک و بدبین نباشید.

اگر در همان ابتدای رابطه و آشنایی در مورد مرد مورد علاقه تان افکار ناجور در سر داشته باشید به احتمال زیاد او شما را برای یک عمر زندگی آرام و شیرین انتخاب نخواهد کرد.

بعضی از دختران به محض اینکه پسر جواب تلفن هایش را نمی دهد خیال می کنند عشقی که بین آنها بوده کمرنگ شده است یا دختر دیگری را در سر دارد و هزار جور افکار منفی در سر می پرورانند. بعد که پسر را دیدند گله و شکایت می کنند چرا جوابم را نمی دهی، چرا به من اهمیت نمی دهی و … . اما لحظه ای به این فکر نمی کنند شاید واقعا مشکلی بوده که پسر نمی توانسته جواب تلفن هایش را بدهد.

یکی از دوستان تعریف می کرد: «موبایلم را گم کرده بودم و نامزدم هر چه زنگ می زد، کسی جواب نمی داد. فردای آن روز با موبایل یکی از دوستانم به او زنگ زدم با عصبانیت گفت : کجا هستی؟ چرا تلفنت را جواب نمی دهی؟ وقتی حقیقت را فهمید شرمنده شد و از افکاری که شب تا صبح به ذهن خود راه داده بود ناراحت بود.»

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «با دوستانم کسب و کاری را راه اندازی کرده بودیم. موضوع را با نامزدم در میان نگذاشتم و می خواستم در پایان کار او را غافلگیر و شگفت زده کنم. برای همین تلفن های مربوط به کارم را قطع می کردم و جلوی او جواب نمی دادم. بر سر همین موضوع او به من شک کرده بود و یک روز با تندی گفت که دیگر نمی خواهد من را ببیند وقتی علت را جویا شدم گفت برو با عشق جدیدت. وقتی واقعیت را برای او تعریف کردم خیلی خجالت زده شد.

بعد از آن موضوع دچار شک شدم می خواستم بعد از موفق شدن در کارم به خواستگاری او بروم و مقدمات ازدواج را فراهم کنم اما قضاوت های زودهنگام و نابه جای او مرا دچار تردید کرده است. البته قبلاً هم دیده بودم که خیلی زود در مورد مسئله ای قضاوت می کند. من دوست دارم همسسر آینده ام فردی صبور باشد و اگر موضوعی ذهنش را درگیر کرده با من صحبت کند نه اینکه بدون هیچ حرفی برای خود حکم صادر کند.»

چگونه مردی را جذب خود کنیم ؟ بنابراین قضاوت نا به جا و زودهنگام نکنید. اگر موضوعی درمورد نامردتان فکرتان را درگیر کرده، آن را صادقانه با او درمیان بگذارید. در عین حال، به خاطر آن موضوع به او اهانت نکنید و آن را تبدیل به یک مشکل نکنید. منفی‌باف بودن پسندیده نیست.

قطعاً وقتی مرد مورد نظرتان ببیند شما فردی منطقی هستید که در صورت وجود یک مسئله آن را به آرامی با او درمیان می گذارید و از ایجاد تنش و منفی بافی جلوگیری می کنید جذب شما خواهد شد و هیچگاه شما را رها نخواهد کرد.

 

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ آیا شما جزء آن دسته از دخترانی هستید که با پسری آشنا شدید و عاشق هم هستید اما به دنبال راهکارهایی هستید تا این رابطه به سردی کشیده نشود و آشنایی خود را به ازدواج تبدیل کنید. اگر می خواهید بدانید چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ این مقاله را تا انتها بخوانید.

یکی از این راهکارها که با به کارگیری آن می توانید دوست پسر خود برای ازدواج نگه دارید این است: فردی منعطف و دلپذیر باشید.

اگر پسر راجع به مباحثی همچون سیاست، مذهب یا هر مسئله دیگری که به زندگی و آینده شما خیلی ربط ندارد و اهمیت چندانی ندارد، عقاید خاص خودش را دارد و شما با او مخالف هستید به جای مجادله و بحث بهتر است که موضوع صحبت را مؤدبانه تغییر دهید. مراقب باشید از بحث و مجادله دوری کنید. نظرات و عقاید هر کس محترم است و هیچ دلیلی ندارد که شما تلاش کنید تا عقاید فرد مقابل خود را تغییر دهید.

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ پسری به من مراجعه کرده بود و اظهار می کرد: «من یک رابطه آرام و بدون هر گونه تنش را می خواهم و از مشاجره و دعوا بیزارم. من دوست دارم همسر آینده ام فردی منعطف باشد. اما دوست دخترم این گونه نیست. کافی است در مورد مسئله ای نظرش با من متفاوت باشد، تا عقیده و حرف خود را به کرسی ننشاند دست از سرم بر نمی دارد. اگر من مقاومت کنم کارمان به بحث و مجادله کشیده می شود. من همیشه سعی می کنم کوتاه بیایم. دلیل این همه مقاومت و سرسختی او را نمی فهمم هر کس افکار خودش را دارد. هیچ دو آدمی شبیه هم نیست. در بعضی از موضوعات برای من مهم نیست که نظر همسر آینده ام با من یکی نباشد اما او می خواهد از همه لحاظ مثل او فکر کنم.»

ایـن خیلی خوب است که خودتان باشید و نظرات خود را راجع به موضوعات بحث انگیز با دوست پسرتان در میان بگذارید بدون آنکه را او مجبور گردانید که بپذیرد در اشتباه است و یا آنکه او را بر اساس عقایدش مورد ارزیابی قرار دهید.

چگونه دوست پسر خود را برای ازدواج نگه داریم ؟ به جای بحث و جدل در مورد موضوعی سعی کنید علت اختلاف سلیقه تان را دریابید. اگر فکر می کنید اشتباه از شما بوده عذر خواهی کنید و به موضوع خاتمه دهید. اگر هم اشتباه از او بود و از کرده خود اظهار تاسف کرد عذر او را بپذیرید و او را ببخشید و مداوم اشتباهات او را به او گوش زد نکنید.

اگر عذرخواهی هم نکرد نیازی به عصبانیت نیست به این فکر کنید او هم یک انسان است و هر انسانی ممکن است خطا کند هیچ کس کامل نیست و همه اشتباه می کنیم. مشاجرات را به خاطر عشقی که بین شماست تمام کنید مطمئن باشید اگر حق با شما باشد او خیلی زود متوجه خواهد شد حتی اگر به رویتان نیاورد.

اما اگر هر دو بر سر حرف خود پافشاری می کنید و هیچکدام کوتاه نمی آیید باید فاتحه عشق و رابطه ای که بین تان است را بخوانید.

 

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم ؟ آیا شما هم جزء آن دسته از دخترانی هستید که می خواهید دست پسر خود را عاشق و شیفته خود کنید؟

اجازه دهید ابتدا سوالی از شما بپرسم: به نظر شما یک پسر به دنبال چه دختری با چه خصوصیات اخلاقی و شخصیتی می گردد؟

خب! جواب های متعددی می توان داد. اما من می خواهم ویژگی را بیان کنم که اگر آن را در روابط خود پیاده سازی کنید می توانید برای همیشه پسر را عاشق خود کنید.

چگونه دوست پسرم را عاشق خود کنم ؟ یک پسر به دنبال دختری خاص می گردد که تا پایان عمر در کنارش بماند از بودن با او لذت ببرد و با او پیر شود. دختری که اهل شکایت و آه و ناله کردن نیست یا با نق زدن روزش را خراب نمی کند. پسر به دنبال دختری است که از او حس خوب و انرژی مثبت دریافت کند.

پسری تعریف می کرد: «یک سال پیش با دختری که در نزدیکی خانه ما زندگی می کند آشنا شدم. در این مدت حال خیلی خوبی پیدا کردم. خیلی پرانرژی و شادتر از قبل شده ام. به طوری که اطرافیانم هم متوجه این تغییر وضعیت روحی من شده اند.

وقتی از او علت را پرسیدم گفت: وقتی با او قرار می گذارم هیچگاه از مشکلات و اتفاقات بد حرف نمی زند. اهل غر و نق زدن نیست. او تمام سعی خود را می کند تا مدت کوتاهی که در کنار هم هستیم را خوش باشیم. او حتی به من روحیه می دهد تا تسلیم مشکلات و سختی ها نشوم. قرار بود بعد از راه اندازی کسب و کارم به خواستگاریش بروم اما در کارم شکست خوردم. او به جای اینکه غر بزند چرا چنین شد مگر حواست نبود و … به من کمک کرد تا دوباره کارم را شروع کنم و من فقط به خاطر او دوباره انگیزه کار کردن پیدا کردم.

این نوع دید او به زندگی روی من هم تاثیر گذاشته و من هم که قبلاً فردی بدبین و منفی نگر بودم حالا تبدیل به آدمی خوش بین شدم. به نظر من در کنار او خوشبخت می شوم و با اینکه به خاطر مشکلات مالی نمی خواستم به این زودی ها ازدواج کنم اما به دلیل ترس از دست دادن او می خواهم خیلی زود شرایط ازدواجمان را مهیا کنم.»

پسرها یک دختر بامحبت و منطقی می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمک او حساب کنند.

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم ؟ سعی کنید وقتی با نامزدتان قرار می گذارید، بگید، بخندید، شاد باشید، تا خاطره خوبی در ذهنش از شما ثبت شود و از شما انرژی مثبت دریافت کند.

وقتی او را می بینید یاد مشکلات و دردهایتان نیفتید. دائماً از اتفاقات بد حرف نزنید. انرژی منفی به او ندهید. مثلاً اگر در خانواده تان مشکلاتی مثل جنگ و دعوای پدر و مادرتان هست، تا او را می بینید سفره دلتان را باز نکنید و از مشکلاتتان نگویید، بکوشید در مدت کوتاهی که در کنار او هستید نهایت لذت را ببرید و او را به سمت خود جذب کنید.

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم ؟ اگر می خواهید دل پسر خود را به دست آورید در همان ابتدای آشنایی باید ثابت کنید که می توانید یک رازدار و همدم خوبی برای او باشید.

شما باید این اطمینان را به پسر مورد علاقه تان بدهید که می تواند با شما درد و دل کند و رازهای دلش را بگوید. به او ثابت کنید بهترین مأمن اسرار و یا همدرد برایش هستید.

معمولا افراد رازهای دل و اسرارشان را به نزدیکانی که خیلی دوستش دارند می گویند. پس از این طریق شما می توانید دل پسر را بدست اورید و مورد علاقه طرفتان باشید.

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم ؟ یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «مدتی است در محل کارم با دختری دوست شدم از همه لحاظ او را پسندیده ام و حتی می خواستم پیشنهاد ازدواج هم بدهم اما مسئله ای باعث شد که کمی عقب نشینی کنم. چند روز پیش به او گفتم کاری بهتر با حقوق و مزایای بیشتری پیدا کردم و احتمالا از اینجا خواهم رفت. چون این موضوع قطعی نبود نمی خواستم فعلاً دیگر همکارانم بفهمند. اما او به دیگر همکاران گفته بود بعد از این هر کس مرا می دید می گفت: دلمان برایت تنگ می شود، کجا می خواهی بروی، بگو ما هم بیاییم.

البته گاهی هم دیده ام خبرهای دیگر کارمندان را به این و آن می گوید. حالا من چکار کنم؟ او را خیلی دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم همسر آینده ام رازدار باشد.»

می بینید! این پسر با اینکه دختر را پسندیده بود و می خواست از او خواستگاری کند ولی به خاطر اینکه دختر همراز خوبی نبوده منصرف شد. او می گفت نمی خواهم بعداً اسرار زندگی مشترکمان را از دهان این و آن بشنوم.

بنابراین برای اینکه بدانید چگونه دل دوست پسر خود را بدست اوریم و یا خود را در دل او جا کنید باید کاری کنید تا او حرف های دلش را با شما در میان بگذارد. در این صورت است که وابستگی اش به شما بیشتر خواهد شد و تنها شما را بهترین همراه برای طی ادامه مسیر زندگی خواهد دید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «دوست دارم وقتی با دوست دخترم قرار می گذارم خودش را ببینم نه اینکه برایم نقش بازی کند. چون رفتار او موجب شود که من هم برایش فیلم بازی کنم. چگونه می توانم به او اعتماد کنم هنگامی که با من روراست نیست. با اینکه او را خیلی دوست دارم اما در صداقت او تردید دارم برای همین از متعهد شدن و ازدواج با او می ترسم و نمی دانم آیا می توانم او را برای همسری برگزینم؟»

قبل از اینکه تکنیک جذب جنس مخالف را بگویم به این سوال پاسخ دهید:

اگر بخواهید خود را همان‌طوری که هستید به جنس مخالف نشان دهید کار سختی است؟‌

چرا بیشتر اوقات در حال بازی‌کردن نقشی هستید که اصلا شباهتی به ویژگی‌های خودتان ندارد؟ تا کی می‌توانید نقش یک آدم کامل که هیچ عیب و ایرادی ندارد را بازی کنید؟ اگر روزی خسته شدید و ناگهان خود واقعی تان را نشان دادید، فکر نمی‌کنید با این کار دوست پسرتان را بیشتر شوکه می‌کنید؟

بسیاری از مواقع پیش آمده با پسری آشنا می شوید و تصور می کنید برای جذب جنس مخالف باید خود را به شکلی متفاوت از آنچه که هستید نشان دهید و تمام سعی و تلاش خود را می کنید که او را عاشق خود کنید اما به نتیجه دلخواه نمی رسید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم

تکنیک جذب جنس مخالف این است: صادق باشید، صادق باشید و باز هم صادق باشید!

برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. همیشه سعی کنید آنچه هستید و آنچه می توانید در آینده باشید را بگویید نه بیشتر. خودتان باشید و برای خود واقعی‌تان ارزش قایل شوید. با صداقت، می‌توان به همه‌ جا رسید. برای این كه «چه خواهد شد» نگرانی به خود راه ندهید.

بدون اینکه ترس از دست دادن همراهتان را داشته باشید، صادقانه و با جسارت از عقاید و احساس‌هایتان حرف بزنید، نترسید، به او نشان دهید که چه دیدگاههایی دارید حتی اگر نظرتان مخالف دیدگاه او باشد. همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ شاید این مهمترین خصلتی باشد كه پسران در دختران جستجو می‌كنند. ۹۹ درصد از پسران در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه دخترانی كه شخصیتشان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پسری تعریف می کرد: «با دختری در محل کارم آشنا شدم هر چه می گفتم حرف مرا تایید می کرد فکر می کردم واقعاً با من هم عقیده است. بعد از یک سال ازدواج کردیم اما حالا در کمال تعجب می بینم که بر سر هر موضوع کوچکی با من مخالفت می کند و می خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند وقتی علت را جویا می شوم می گوید: من برای اینکه با تو ازدواج کنم این دروغ ها را می گفتم وگرنه از لحاظ فکری عقاید تو را قبول ندارم.

حالا نمی دانم چه کار کنم سالها در کنار زنی باشم که از از لحاظ فکری تشابهی با هم نداریم و فقط با دروغ هایش مرا فریب داد یا از او جدا شوم.»

وقتی با قدرت موضع خود‌ را مشخص می‌کنید و حرفتان را می زنید ۲ مزیت دارد:

اول اینکه به پسر نشان می دهید چه شخصیتی دارید و چه عقاید و باورهایی دارید.

دوم او در درون به شجاعت و جسارت شما در بیان اعتقاداتتان افتخار خواهد کرد.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ شما و او دو آدم متفاوت با خصوصیات متفاوت هستید. برای تظاهر و دروغ گفتن خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. در مورد علایق، احساسات، نقاط ضعف و حتی گذشته خود صادق باشید. هر چیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود. نقاب را بردارید. هیچ چیز را پنهان نکنید. مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد نه تنها ترکتان نخواهد کرد، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود و چه بسا به شما کمک خواهد کرد.

چگونه پسری را شیفته خود کنیم ؟ هنگامی که با پسری آشنا می شوید در مرحله بعد می خواهید او را شیفته خود کنید و به دنبال تکنیک هایی برای عاشق کردن پسر هستید.

یکی از این تکنیک هایی که می خواهم در مقاله « چگونه پسری را شیفته خود کنیم » به آن بپردازم این است که نامزد خود را با یك برنامة جالب غافلگیر كنید. تا به این وسیله او را شگفت زده کنید و احساس خود را به او نشان دهید.

کارهای غیرمنتظره انجام دهید. انجام کاری که از شما انتظار نمی رود اما می تواند در طرف مقابل هیجان ایجاد کند و باعث شود از کنار شما بودن لذت ببرد.

چگونه پسری را شیفته خود کنیم

چگونه یک مرد را شیفته خود کنیم ؟ شما می توانید روزی را به همراه او به انجام فعالیت های مورد علاقه اش بپردازید.

مثلاً پسر مورد علاقه شما شما هر هفته به باشگاه ورزشی می رود و با رفقایش فوتبال بازی می کند شما می توانید بدون اینکه از قبل به او بگوید به عنوان تماشاگر به باشگاه ورزشی بروید. قطعا وقتی او شما را در آنجا ببیند شوکه خواهد شد.

می توانید بلیط کنسرت خواننده محبوبش را تهیه کنید یا بلیط بازی فوتبالی که تیم مورد علاقه اش در آن بازی دارد را بگیرید و او را شگفت زده کنید.

پسر بدون شك تحت تأثیر این توجه و محبت شما قرار خواهد گرفت و از این كه این برنامه، فقط مخصوص او بوده، بسیار هیجان زده و غافلگیر خواهد شد و مطمئن باشید از ته قلب عاشق و شیفته شما خواهد شد.

 

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ وقتی با پسری آشنا می شوید از همان ابتدای رابطه دوست دارید که عشق خود را به او ثابت کنید. از خود می پرسید:

  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به پسری نشان دهیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که عاشقش هستیم ؟

و … سوالاتی شبیه اینها که همه این سوالات یک جواب دارد و آن این است:

به پسر مورد علاقه تان نشان دهید او را فقط به خاطر خودش دوست دارید تا احساس خاص بودن کند.

بعضی از دختران از همان ابتدا که با پسری آشنا می شوند دوست دارند اطلاعاتی در مورد وضع مالی پسر و خانواده اش یا گذشته او به دست بیاورند. شاید در نگاه اول بد نباشد و پیش خود بگویید: «من باید در مورد کسی که می خواهم بعداً با او ازدواج کنم اطلاعات کافی داشته باشم».

حال بیایید این موضوع را برای خود تجسم کنید. در ذهن، خود را جای پسر بگذارید. با دختری آشنا می شوید. دختر از همان اول به دنبال مسائل مادی و جستجو در گذشته­ شماست. آیا شما عاشقانه چنین شخصی را دوست خواهید داشت؟ آیا با این کارها شما نسبت به او دلسرد نخواهید شد؟

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم؟ بنابراین برای این که به پسری بفهمانید دوستش دارید در ابتدای رابطه سعی کنید اصولِ الدین از او نپرسید. سوالاتی مثل «چقدر درآمد دارید؟ قبلاً ازدواجی داشته اید؟ کی و کجا ازدواج کردید؟ چرا جدا شدید؟ کار پدر و مادرتان چیست؟ خانه دارید؟ قیمت ماشینتان چقدر است؟ و … » خودداری کنید.

این سوالات نشان می دهد که شما او را زیر ذره بین گذاشته اید و قصد ارزیابی اش را دارید. باید این حس را به پسر مورد علاقه تان بدهید که او را به خاطر خودش می خواهید. اگر فرد پولداری است باید به او بفهمانید که حتی اگر روزی پولش را از دست بدهد احساساتتان نسبت به او تغییر نخواهد کرد و همان قدر دوستش خواهید داشت.

چگونه به پسری بفهمانیم دوستش داریم ؟ علایق او را بشناسید. از احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید و در مورد موضوعات مورد علاقه اش صحبت کنید.

مثلاً اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید و موفقیتش را تحسین و تشویق کنید. باید در کنار او لذت ببرید نه اینکه حساب بانکی های او را چک کنید. بعد از مدتی که توانستید اعتماد او را به خود جلب کنید و او را عاشق و وابسته خود کنید همه چیز را به شما خواهد گفت. مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است.

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که باشد، ارزش قائل هستید.

 

بارها و بارها در سمینارها و جلسات مشاوره ام دختران از من می پرسند: پسرا از چه حرفایی خوششون میاد یا چه حرفایی به دوست پسرم بزنم و چه حرفایی نزنم ؟

من در این مقاله می خواهم شما را با نکته ای آشنا کنم که بسیار مهم است. خیلی از دختران تصور می کنند با این حرف خود را در دل پسر جای می کنند و می توانند توجه او را به سمت خود جلب کنند در صورتی که کاملاً برعکس آن اتفاق می افتد. من می خواهم به شما یاد دهم که پسرا از چه حرفایی خوششون نمیاد ؟

آیا به نظر شما این جمله درست است: برای جلب نظر یک پسر باید با حرف های خود حسادتش را تحریک کنیم؟

مثلاً اگر به پسر بگویید: «خوش به حال دوستم با دوست پسرش هر روز جایی می رود یا دوست پسر قبلیم خیلی برایم گل می خرید»

کمی فکر کنید به نظرتان بعد از گفتن این حرفها دوست پسرتان چه عکس العملی نشان خواهد داد؟ آیا عشقش نسبت به شما بیشتر خواهد شد یا فقط حس حسادت او را بر می انگیزانید؟

پسرا از چه حرفایی خوششون میاد

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «دو سال پیش در دانشگاه با دختری به نام سحر آشنا شدم، از همه لحاظ او را پسندیدم و او را بسیار دوست داشتم رابطه خوبی هم داشتیم اما بعد از مدتی فهمیدم یک عیب بزرگ دارد.

دوست سحر یک نامزد پولدار داشت و همیشه برایش کادوهای گرانقمیت می خرید. من یک دانشجو بودم و خیلی نمی توانستم از این کارها انجام دهد. برای همین مدام کارهای آنها را برای من تعریف می کرد و فکر می کرد با گفتن این حرف ها حسادت من تحریک می شود و من هم مثل نامزد رفیقش از این کارها انجام خواهم داد. اما نمی دانست که من اصلاً از این حرفا خوشم نمیاد و با این حرفا فقط رابطه مان را تیره و تار می کند. حال مانده ام چنین فردی را برای همسری برگزینم یا نه؟»

دختر خانم عزیز برای علاقه مند کردن پسر هیچوقت حسادتش را تحریک نکنید. سعی نکنید با گفتن این حرف ها حس حسادت او را تحریک کنید. این حرف ها نابودكنندۀ رابطه‌ شماست.

پسرا از چه حرفایی خوششون میاد ؟ یادتان باشد برای جذب پسر به این دو نکته خوب توجه کنید:

۱- درمورد عشق های قبلی خود حتی اگر خودش بخواهد با او حرف نزنید. شاید در آن لحظه کمی شور و حس او را تحریک کند اما بعدها به شما شک خواهد کرد و بدبین خواهد شد. اگر قبلاً پسری را دوست داشته اید و ترکش کرده اید به او نگویید چون ممکن است فکر کند او را هم ترک خواهید کرد. حتی اگر یکی از دوست پسرهای قدیمی­تان زنگ زده دلیلی ندارد او را در جریان بگذارید.

۲- از دوست پسرهای رفقایتان در جلوی او تعریف نکنید. هیچ گاه نگویید که آنها چه کارهایی می کنند اما تو انجام نمی دهی.

پسرا از چه دخترایی خوششون میاد ؟ چه ویژگی هایی در دختران پسر را مجذوب خود می کند؟

من با پسرهای زیادی برخورد داشتم، پای دردل آنها نشستم و با آنها حرف زدم. وقتی نظرات آنها را در مورد اینکه پسرا از چه دخترایی خوششون میاد جویا می شوم هر کسی یک جوابی می دهد و البته خیلی از جوابها شبیه هم هستند.

پسرا از چه دخترایی خوششون میاد

به یکی از پاسخ ها که البته حرف دل خیلی از پسرهاست توجه کنید:

رضا پسری ۲۵ ساله بود که تعریف می کرد: من دختری را می پسندم که به ظاهر خود اهمیت دهد اما از آرایش غلیظ به شدت متنفرم. سال گذشته با دختری آشنا شدم و می خواستم بعد از اتمام سربازی به خواستگاری او بروم اما حالا مردد شدم؟

وقتی از او علت را جویا شدم گفت: «او بیش از حد به ظاهر خود توجه می کند. به او می گویم که من صورت طبیعی او را بیشتر دوست دارم یا حداقل کمی ملایم تر آرایش کند. اما او به خواسته من توجه نمی کند و می گوید: من اینگونه دوست دارم. گاهی هم مرا فردی که از دنیا عقب است، خطاب می کند.

زیبایی، آراستگی، تمیز و مرتب بودن برای من خیلی مهم است، اما دوست ندارم همسر آینده ام مدام جلوی آینه باشد و تمام فکر و ذهنش ظاهرش باشد. من دوست دارم او به وضعیت ظاهری خود افتخار کند. دوست دختر من فکر می کند می تواند با آرایش زیاد و پوشیدن لباس های گرانقیمت مرا بیشتر عاشق و شیفته خود کند اما واقعا اینگونه نیست.»

و ده ها، صدها و … نظر دیگر در مورد اینکه پسرا از چه دخترایی بیشتر خوششون میاد که من فقط در اینجا به یک نمونه از آن اشاره کردم.

پسرا از چه تیپ دخترایی خوششون میاد ؟ برای جذب پسر مورد علاقه تان از لحاظ ظاهری کافی است:

  • آرایشی ملایم به چهره داشته باشید. در حد معقول به خودتان برسید ولی همه وقتتان را جلوی آینه نگذارید. نیاز نیست شبیه مدل ها باشید.
  • لباس هایی شیک بپوشید. به دنبال لباس های خیلی جلف، خیلی رسمی و سنگین و گرانقیمت نباشید.
  • به اندام خود توجه کنید و برای تناسب اندام خود ورزش کنید.
  • خوشبو باشید اما نیاز نیست عطر و ادکلن شما از برندهای گرانقیمت باشد.

دختر خانم عزیز: بدون شک زیبایی مهم است، اما همه‌ چیز نیست. برای گذاشتن اولین تاثیر روی طرف ‌مقابل الزامی است، اما کافی نیست. شما برای تاثیر گذاشتن روی پسر مورد علاقه تان باید به خیلی از موارد دیگر هم توجه کنید. مثلاً شما باید بدانید پسرا از چه جور دخترایی خوششون میاد ، چه چیزهایی را دوست دارند و شما همان ها را برای جذب پسر مورد علاقتان به کار بگیرید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 496
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم

هیتر برقی

بخاری برقی یکی از لوازم برقی خانگی است که به حد وفور در اختیار مصرف کنندگان می‌باشد. زیرا بازده گرمایی آن زیاد است و آلودگی آن در مقایسه با آلودگی ناشی از سوختهای مثل نفت ، گاز و زغال سنگ خیلی پایینتر است. قیمت هیتر برقی از این وسیله بیشتر برای تولید حرارت در حمام استفاده می‌شود.
ساختمان بخاری برقی

    المنت :

    المنت عبارت است از یک مقاومت مفتولی که به دور سرامیک یا آجر نسوز پیچیده شده است و چون جریان برق از آن بگذرد، حرارت تولید می‌کند. هیتر برقی صنعتی جنس این نوع مقاومت‌ها از کرم‌ نیکل یا کرم آلومینیوم است و با توانهای مختلف ٥٠٠ وات ، ١٠٠٠ وات ، ١٥٠٠ وات و در اندازه‌های ٢٠ و ٢٥ و ٣٠ سانتیمتر در بازار موجود می‌باشد. هنگام تعویض یک مقاومت جدا از توان ، به طول آن نیز باید توجه نمود.

    عایق بین المنت و بدنه :

    این عایق که از جنس چینی است، جهت استقرار پایه‌های المنت بر روی صفحه بخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، که علاوه بر عایق بودن از مقاومت حرارتی خوبی برخوردار هستند.

    بدنه :

    بدنه بخاری برقی هیتر برقی کم مصرف معمولا از فلز ساخته می‌شود. چون بهتر از بدنه پلاستیکی یا کائوچویی می‌تواند در مقابل حرارت زیاد دوام بیاورد. بدلیل فلزی بودن بدنه و حفظ ایمنی در مقابل برق گرفتگی تمهیداتی برای اتصال برق بخاری بکار گرفته می‌شود. که از آن جمله می‌توان به استفاده از سرامیک و چینی به عنوان عایق در ترمینال‌های ارتباطی و استفاده از وارینش به عنوان حفاظ پوششی اشاره کرد.هیتر برقی فن دار جنس وارینش معمولا از الیاف نسوز است، و مقاومت آن در برابر حرارت بسیار زیاد است. متاسفانه امروزه در ساخت وارینش از الیاف نامرغوب فراوان استفاده می‌شود، که سبب ناپایداری آن در برابر حرارت می‌شود. از این جهت باید در تعویض وارینش به کیفیت جنس آن توجه شود.

    کلید:

    کلید بخاری‌های برقی در دو نوع ساده و لامپ‌دار تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد بخاری برقی فن دار کم مصرف. این کلیدها معمولا آمپراژ بالایی دارند و آن به خاطر جریان مصرفی بالای بخاری است. تعداد کلیدهای بخاری بسته به تعداد المنت متفاوت است. امروزه از بخاری‌های سه المنتی با سه کلید و یا دو کلید ، زیاد استفاده می‌شود. استفاده از مقاومت سری در کلید به منظور محدود کردن ولتاژ دو سر لامپ و نیز کاهش جریان عبوری از آن است. اندازه مقاومت‌ها متفاوت است ولی اغلب در حدود ١٥٠ کیلو اهم می‌باشد.

    سیم رابط :

    سیم رابط همان هادی مسی است که چون باید توانایی عبور دادن جریانهای بالا را داشته باشد، سطح مقطع آن حداقل ١.٥ میلیمتر مربع در نظر گرفته می‌شود. بدلیل ارتباط نزدیک آن با حرارت ، بر روی آن پوشش (الیاف نسوز و یا الیاف نخی معمولی) کشیده می‌شود.

عیب یابی و تعمیر بخاری برقی کم مصرف خانگی
بخاری برقی اصلا گرم نمی‌کند.

    کلید خراب است : کلید را تعویض کنید.
    سیم رابط قطعی دارد : قطعی را برطرف کرده ، در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
    اتصال سیم رابط به بخاری درست صورت نگرفته است : اتصالها را یکی به یکی بررسی کنید و آنها را برقرار کنید.
    دوشاخه یا پریز خراب است : آنها را چک کرده و در صورت لزوم تعویض یا تعمیر کنید.

بخاری اتصال بدنه دارد.

    عایق بین المنت و بدنه از بین رفته است : آن را تعویض کنید.
    در محل ورود سیم رابط به بخاری اتصال برقرار شده یا سیم رابط با بدنه ارتباط پیدا کرده است : اتصال را برطرف کنید. معمولا علت اتصال سیم های رابط مرغوب نبودن وارینش است لذا از وارنش مرغوب استفاده کنید.
منبع: هیتر برقی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 470
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم

هیتر کارگاهی

هیتر کارگاهیدستگاه گرمایشی است که از طریق فن دمنده ای که پشت یک مبدل حرارتی نصب شده است گرما را با پرتاب باد به محیط منتقل میکند. این مبدل حرارتی گرما را بطور مستقیم از مشعل دریافت می کند. گرمایش در کوره هوای گرم و هیتر صنعتی بطور کاملا اتوماتیک بوده و مزایایی از جمله کنترل و ایمنی هوشمند سوخت و اکسیژن نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی دارد. قیمت هیتر کارگاهی تولید منواکسید کربن در دستگاه های کوره هوای گرم بدلیل احتراق کامل بسیار کم است، همچنین مبدل حرارتی این دستگاه در مجاورت با هوا دوده تولید نمیکند. گازهای خروجی حاصل از احتراق از طریق فن اگزاست بصورت کنترل شده خارج می شود. کوره هوای گرم را در مدل های بزرگ می توان به کانال های مخصوص جهت انتقال گرما متصل کرد.

کلیه دستگاه های هیتر کارگاهی، بخاری های صنعتی و کوره هوای گرم در وب سایت تخصصی صبا هواساز، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند و دارای گارانتی  طبق دستورالعمل شرکت اصلی می باشند.

کاربری :

کوره هوای گرم یا بخاری کارگاهی صنعتی جهت گرمایش سالنهای ورزشی، سالنهای صنعتی، اماکن عمومی، گلخانه ها، استخرها، ویلا، مساجد، مدارس و غیره استفاده می شود.

ویژگی ها :

قابلیت نصب ترموستات محیطی

هوارسانی بصورت مستقیم،دمپر و کانال کشی

دارای تابلو برق مجهز با لوازم اضافی

مصرف بهینه گاز جهت گرمایش
منبع : هیتر کارگاهی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 462
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم

هیتر صنعتی

هیتر های صنعتی صبا هواساز دستگاه هایی هستند که برای گرمایش هوا در مقیاس بزرگ استفاده میشوند. هیتر صنعتی برقی این دستگاه ها نسبت به نمونه های موجود در بازار دارای مزایای زیر هستند:

١-گردش سه مرحله ای هوا درون کوره (٣pass)

٢-جنس کوره از فولاد آتشخوار یا استنلس استیل

٣-دارای سیستم کنترل ایمنی – حرارتی

٤-ظرفیت حرارتی از ٨٠ ٠٠٠kcal/hr تا ٦٠٠ ٠٠٠ kcal/hr

٥-جنس بدنه از فولاد رنگ کاری شده با رنگ الکترواستاتیک

٦-جداره ها دارای عایق حرارتی

٧-تابلوی برق مستقل

٨-تمامی جوشکاری ها با جوش co٢ انجام میگیرد وبه طور کامل مورد بازرسی قرار میگیرد.

منبع: هیتر صنعتی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 477
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم

هیتر کابینتی

برای گرما رسانی به محیط می توان از انواع هیتر های صنعتی موجود در بازار استفاده نمود. هیتر جت ها و یونیت هیتر ها دو گزینه مناسب برای این مکان ها می باشد. یونیت هیتر های صبا هواساز به دلیل مصرف بسیار مناسب و کم سوخت، می تواند مناسب تر باشد.
هیتر های کابینتی صبا هواساز، به دلیل پخش یکنواخت گرما در محیط، برای مرغداری ها مناسب می باشد. یونیت هیتر ها علاوه بر کم مصرف بودن کم صدا نیز هستند و همین امتیاز برتری یونیت هیتر ها یا هیتر های کابینتی است.
هیتر کابینتی یکی از انواع دستگاه گرمایشی مرغداری می باشد که با بهترین قیمت در این سامانه عرضه می گردد.
هیتر کابینتی صبا هواساز یکی از نمونه های پر طرفدار سیستم های گرمایشی است که شامل انواع مختلفی می باشد.
این دستگاه ها برای گرمایش محیط ها و سالن های مختلفی استفاده می شود که بازار صنعت ایران به صورت تخصصی بر روی نمونه ای فعالیت دارد که در مرغداری ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این محیط از جمله مکان هایی است که گرمایش برای آن بسیار مهم و مورد اهمیت می باشد.
انواع قیمت هیتر کابینتی کم مصرف را از ما درخواست نمائید.
منبع: هیتر کابینتی صبا هواساز


:: بازديد از اين مطلب : 461
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم

هیتر موشکی

 – در کنار هیتر های سری کابینتی به مانند هیتر  PF ١١٠.٠٠٠ و هیتر PF ٢٢٠.٠٠٠ مدل های هیتر گلخانه ای و هیتر مرغداری گروه صنعتی صبا هواساز به دلیل درخواست مکرر مشتریان و نمایندگی های مجاز خود و نیاز بازار اقدام به تولید جت هیتر های موشکی نیز نمود است.جت هیتر های ساخت گروه صنعتی صبا هواساز انتقال دهنده مستقیم گرما می باشند و مهمترین مشخصه این جت هیترها بازدهی ۱۰۰ درصدی آنها است که باعث استفاده و بهره‌وری خاص این محصول می گردد.هیتر موشکی مرغداری این هیتر ها که به هیتر های شعله مستقیم مشهورند تمامی گرمای حاصله از احتراق را به درون سالن می فرستند و در واقع هیچ گونه پرتی و هدر رفت دمایی ندارند. یکی دیگر از موارد دیگر که بایست در این هیترها مورد توجه واقع گردد ، استفاده از یک فن راه اندازی مستقیم می باشد عدم استفاده از سیستم های میانجی ( تسمه فولی ) علاوه براینکه حجم سیستم را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد باعث می شود تا به کمک یک فن کوچک نیز بتوان میزان قابل ملاحظه ای از هوا را جا به جا نمود و هوای مورد نیاز تهویه سالن را به جریان واداشت .
منبع: هیتر موشکی صبا هواساز


:: بازديد از اين مطلب : 706
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم

بخاری گازی فن دار

بخاری گازی فن دار صبا هواساز که مناسب ٨٠٠ متر مکعب می باشد و با استفاده از انرژی گاز و پرتاب فن اکسیال محیط های بزرگ را بصورت ایمن گرم می کند. بخاری گازی فن دار خانگی صبا هواساز دارای قدرت حرارتی ٤٥٠٠٠ کیلوکالری در ساعت بوده و به لحاظ استفاده از فن جهت پرتاب باد گرم ، محیط را سریعتر گرم می کند بخاری گازی بدون دودکش فن دار قابلیت استفاده در فضاهای بزرگتر را دارد.
فضایی که با این بخاری قابل گرم کردن است ٥٠٠ تا ٨٠٠ مترمکعب است این بدان معنی است که در صورت استفاده از این دستگاه در سالنی با ارتفاع سقف ٣ متر می تواند تا حدود ٢٧٠ مترمربع را گرم کند.
از ویژگیهای این مدل بخاری گازی فن دار کوچک ، علاوه بر سیستم گرمایش توسط فن ، ایمن بودن و بدنه سرد آن است. بخاری های کارگاهی و صنعتی عموما با گرم شدن کوره داخلی و انتقال گرما از طریق بدنه محیط را گرم می کنند در صورتی که این دستگاه فن پس از عبور هوای محیط از شبکه های داخلی موجب گرم شدن دستگاه می شود.

قیمت بخاری گازی فن دار خانگی

تنظیم زاویه پرتاب باد با چپ و راست و یا به بالا و پایین در این دستگاه امکان پذیر است. فن دستگاه مجهز به فیوز ایمنی و دستگاه مجهز به کلید خاموش/روشن است.

منبع: بخاری گازی فن دار صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 504
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم

بخاری صنعتی

صبا هواساز نسل جدیدی از هیترهای حرارتی فن دار و مشعل دار -بخاری صنعتی- ویژه سالن های مرغداری،بخاری گلخانه ،بخاری کارگاهی،بخاری ساختمانی را تحت عنوان بخاری های صنعتی دلتا تولید و به بازار عرضه کرده است.
بخاری صنعتی دلتا یکی از پیشرفته ترین هیتر -بخاری صنعتی- تولید شده در کشور می باشد که با الگو برداری از هیترها و بخاری های صنعتی اروپایی توسط مهندسین مجرب این شرکت ساخته و تولید شده اند.
مصرف سوخت بخاری صنعتی گروه صنعتی صبا هواساز در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از سایر محصولات مشابه در کشور پایین تر می باشد و همین امر موجب صرفه جویی چشمگیر در مصرف انرژی و افزایش راندمان شده است
در بخاری صنعتی سری دلتا حرارت با چرخش ۱۸۰ درجه از کوره به یونیت و سپس توسط فن به محیط می رسد و هیچ گونه اتلاف انرژی در خروجی اگزوز ها رخ نمی دهد.
استفاده از بهترین متریال کوره هوای گرم، قیمت مناسب بخاری های صنعتی صبا هواساز ، یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از ویژگی های دیگر بخاری های صنعتی دلتا می باشد
امکان ارسال بخاری صنعتی  نهایت ۳ روز کاری به تمام نقاط کشور
منبع: بخاری صنعتی صبا هواساز


:: بازديد از اين مطلب : 475
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم

بخاری تابشی

مزایای سیستم گرمایش تابشی - بخاری تابشی

در این قسمت ویژگی های سامانه گرمایش تابشی صبا هواساز در گستره ی کاربرد آن در تأمین گرمایش انواع فضاهای صنعتی و غیر صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد. بدین منظور صنایع، انبارها، تعمیرگاه های خودرو، مرغداری ها، گلخانه ها ،گرمایش فضای باز ، گرمایش فضای باز رستوران و فضاهای ورزشی به عنوان نمونه هایی از کاربری بخاری تابشی صبا هواساز انتخاب شده اند و ویژگی های بخاری تابشی به فراخور هر فضا مورد مطالعه قرار میگیرد.

داده های این قسمت بر مبنای تجربه ها و گزارش های شرکت های سازنده، مصرف کنندگان و همچنین دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی مختلف گردآوری شده است. بسیاری از این نتایج طی سال های اخیر در پی اجرای پروژه های متعدد در صنایع مختلف ایران، توسط سازمان های دولتی مرتبط و نیز مصرف کنندگان مورد تأیید قرار گرفته است. بخاری تابشی برقی بی شک آشنایی مدیران و صاحبان صنایع و نیز عموم جامعه با سامانه های گرمایش تابشی و ویژگی های گرمایش تابشی، بستر توسعه و گسترش هر چه بیشتر فناوری گرمایش تابشی و بهره مندی صنایع و بخش های مختلف کشورمان از مزایای گرمایش تابشی  را فراهم خواهد نمود.
سالنهای صنعتی و بخاری تابشی صنعتی
در قسمت پیشین ویژگی های سامانه های گرمایش تابشی در مقایسه با سامانه های هوای گرم از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی مورد مطالعه قرار گرفت. در ادامه سایر ویژگی های سامانه های تابشی در مقایسه با سامانه های گرمایشی هوای گرم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
حذف موتورخانه مرکزی
فضای اشغال شده توسط تجهیزات و تأسیسات سامانه های گرمایش هوای گرم (شامل: موتورخانه، شبکه ی لوله ها و کانال های انتقال هوای گرم و ...) به مراتب بیشتر از سامانه های گرمایش تابشی می باشد. بخاری تابشی سقفی ابعاد تجهیزات سامانه های گرمایش تابشی عموماً کوچکتر بوده و از سوی دیگر با نصب آن در سقف یا روی دیوار، فضای مفید و قابل استفاده داخل سالن اشغال نخواهد شد (احتمال سرقت آن ها نیز کاهش مییابد). بدیهی است بکارگیری این سامانه تأثیر به سزایی در کاهش هزینه لازم برای تخصیص فضای مورد نیاز جهت تأسیسات یاد شده را در پی خواهد داشت. افزون بر این، حذف موتورخانه و تجهیزات آن تأسیسات گرمایشی سالن را سرعت خواهد بخشید.

از سوی دیگر همان گونه که در قسمت پیشین اشاره شد، با حذف موتورخانه مرکزی، تلفات حرارتی داخل موتورخانه که حدود ٥% مجموع تلفات حرارتی را شامل میشود، به همراه تلفات مسیر انتقال سیال واسطه تا سالن (حدود ١٥ الی ٢٠% مجموع تلفات حرارتی) حذف میشود.
سادگی راهبری و نگهداری بخاری تابشی
سامانه های گرمایش تابشی هرچند از فناوری پیشرفتهتری نسبت به سامانه های گرمایش هوای گرم بهره میبرند، با وجود این ساختار آن ها از پیچیدگی کمتری برخوردار می باشد. گرماتاب تابشی به همین دلیل، تعمیر و نگهداری آن در مقایسه با سامانه گرمایش هوای گرم که شامل تأسیسات حجیم و پیچیده ی بخار و آب، شبکه کانال های هوا، لوله ها و ... است، بسیار ساده تر است و در نتیجه هزینه ی کمتری را نیز در پی خواهد داشت.

ساختمان سامانه های گرمایش تابشی از اجزای بسیار کمتری نسبت به سامانه های گرمایش هوایگرم برخوردار است و تنها بخش متحرک در آن ها فن مکنده می باشد؛ به همین لحاظ عملکرد این سامانه ها با فرسودگی کمتری نیز همراه است که این امر طول عمر دستگاه را افزایش می دهد؛ از سوی دیگر در صورت از کار افتادن بخشی از سامانهی گرمایش تابشی، تعمیر یا تعویض قطعات مربوط به آن بخش با هزینه کمتری انجام می گیرد. بخاری تابشی گازی سادگی نسبی ساختار سامانه های گرمایش تابشی، هزینه نصب و راه اندازی آنها را نیز به طور چشمگیری کاهش می دهد و مدت زمان لازم بدین منظور را به حداقل می رساند.
حفظ سلامت محیط
سامانه های گرمایش حرارت مرکزی به دلیل ضرورت استفاده از شبکه ی کانالهای انتقال هوای گرم یا کنوکتورهای فن دار نظیر یونیت هیتر، همواره موجب جابجایی ذرات ریز معلق در هوا و رشد و پراکندگی موجودات زندهی میکروسکوپی در فضای داخل ساختمان میگردند؛ در حالی که در گرمایش تابشی چنین مشکلی ایجاد نخواهد شد. بخاری گازی تابشی خانگی ضمن آنکه تولید و توزیع گرمای مورد نیاز در این روش با کمترین میزان تولید صدا صورت می گیرد و نیز مشکل سرعت جریان هوای گرم دریچه های توزیع که در سامانه های حرارت مرکزی امری اجتناب ناپذیر است، منتفی می شود. بدین ترتیب سامانه های گرمایش تابشی نسبت به سایر سامانه های گرمایشی، هوای سالمتری را تأمین می کنند. این امر به افزایش بهره وری کار کارکنان واحدهای صنعتی و تجاری می انجامد. قیمت بخاری تابشی حتی صرف نظر از مسألهی بهره وری انرژی، تأمین گرمایش سالم و حفظ کیفیت هوا متناسب با استانداردهای مورد نیاز برخی صنایع خاص همچون داروسازی، صنایع غذایی، کارگاه های رنگ، مرغداری ها و ... ضرورت وجودی سامانه های گرمایش تابشی متناسب را نشان می دهد.
مستقل بودن هر سامانه
در بخاری های تابشی تک مشعلی صبا هواساز، هر یک از دستگاه های گرمایش تابشی به صورت مستقل عمل می کنند. این از یک سو موجب می شود تا نقص احتمالی عملکرد یک واحد تأثیری در عملکرد واحدهای دیگر نداشته باشد و از سوی دیگر تأمین و توزیع انرژی گرمایی بر حسب نیاز و تصمیم مدیران واحدهای صنعتی و تجاری، از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار گردد.
کاهش مشکلات جنبی قیمت بخاری تابشی گازی
در سامانه های گرمایش تابشی، مشکلات متداول مرتبط با تأسیسات جانبی سامانه های گرمایش حرارت مرکزی مانند سختی آب، یخزدگی لوله ها، نشتی لوله ها و کانال ها، عایق کاری و غیره وجود نداشته و از این نظر نیز خسارتی متوجه سامانه ی گرمایش تابشی نمی شود (مانند ترکیدگی لوله ها و انواع نشتی ها).
کاهش اثرات زیست محیطی
سامانه های گرمایش تابشی به سه دلیل عمده اثرات منفی کمتری روی محیط زیست دارند:
١. مصرف کمتر سوخت به ازای واحد سطح تحت گرمایش
٢. راندمان احتراق بالاتر نسبت به سایر سامانه ها که منجر به کاهش آلودگی NOx و CO .... می گردد.
٣. تخلیه ی هوا و محصولات احتراق با دمای کمتر در جو کره زمین که در نتیجه تأثیر کمتری بر افزایش آنتروپی کره زمین خواهد داشت.

منبع: بخاری تابشی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 443
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هاشم

هیتر مرغداری

هیتر های شرکت صبا هواساز در ظرفیت های ۱۵۰،۲۰۰،۲۵۰ ،۳۰۰ و …۶۰۰ هزار کیلو کالری بر ساعت تولید می شوند. این شرکت به منظور افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت اقدمات موثری در قسمت های کوره، تعداد و طول لوله های حرارتی، انبارک های رادیاتور و نیز فن ها انجام داده است.

 قیمت جت هیتر مرغداری


مشخصات فنی هیتر مرغداری صبا هواساز

    کوره استوانه ای متناسب با شعله مشعل از جنس استنلس استیل ض آتش با ضخامت ۲-۲٫۵ میلی متر و به طول تقریبی ۱٫۵ متر
    رادیاتورهای حرارتی مجهز به لوله های تبادل حرارتی به طول تقریبی ۷۵ الی ۱۰۰ سانتی متر به تعداد ۲۳ الی ۴۵ عدد که متناسب با ظرفیت و توان هیتر انتخاب می شود.
    دارای فن سانتریفیوژ پولی تسمه ،مقاوم در برابر حرارت بالا
    دارای بدنه دو جداره عایق با رنگ الکتروستاتیک
    دارای تابلو هوشمند جهت مانیتورینگ دمای محیط و کنترل هوشمند دمای مشعل، کوره و هواکش ( مجهز به بی متال، کنتاکتور، کنترل فاز کره ای )
    مجهز به دو عدد ترموستات جهت کنترل دمای کوره و هوای خروجی هیتر به همراه ترموستات داخل سالن جهت کنترل دقیق دمای محیط
منبع: هیتر مرغداری صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 503
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()